ຄ່າໃຊ້ຈ່າຍຕໍ່ຫົວ. ບໍ່ແມ່ນທາງເລືອກທີ່ດີທີ່ສຸດສໍາລັບການວັດແທກການປະຕິບັດການໂຄສະນາເພາະວ່າພວກເຂົາສຸມໃສ່ການຂາຍຫຼາຍກວ່າ . ຮູບແບບດັ່ງກ່າວປະກອບມີຄວາມສ່ຽງຕໍ່ການນໍາພາທີ່ບໍ່ແນ່ນອນ; . ຄວາມສັບສົນຂອງການຕິດຕັ້ງ; ຄໍາຮ້ອງສະຫມັກແມ່ນຈໍາກັດ. ໂຄສະນາແລະຜົນໄດ້ຮັບຂອງພວກມັນແມ່ນຂຶ້ນກັບ . ທ່າແຮງທີ່ເຂົາເຈົ້າດຶງດູດ. ຄຸນະພາບຂອງລູກຄ້າ. ຖ້າພວກເຂົາບໍ່ປ່ຽນເປັນການຂາຍຫຼັງຈາກນັ້ນ . ຄ່າໃຊ້ຈ່າຍໃນການໂຄສະນາອາດຈະບໍ່ເປັນເຫດຜົນ. ຂໍ້ເສຍຂອງຕົວແບບແມ່ນຫຍັງມັນຄວນຈະໃຊ້ເວລາແນວໃດແລະພາຍໃ ລາຍຊື່ແຟັກ ຕ້ສະຖານະການໃດ. ດັ່ງນັ້ນພວກເຮົາຕ້ອງການທີ່ຈະເຂົ້າໃຈທຸກສິ່ງທຸກຢ່າງກ່ຽວກັບມັນໂດຍຜ່ານຕົວຢ່າງ. ສົມມຸດຕິຖານເພື່ອສົ່ງເສີມຫຼັກສູດພາສາອັງກິດ ກ. ແຄມເປນໄດ້ຖືກເປີດຕົວໃນແລະປະກາດຄູ່ຮ່ວມງານໄດ້ຖືກເຜີຍແຜ່ໃນຊ່ອງທາງແລະເຮັດວຽກກັບ . Influencers ກ່ຽວກັບຜົນໄດ້ຮັບດັ່ງຕໍ່ໄປນີ້ (app) ການຄິດໄລ່ສະແດງໃຫ້ເຫັນວ່າການສົ່ງເສີມການຊ່ວຍເຫຼືອ. ຂອງ bloggers ແມ່ນບໍ່ມີປະສິດທິພາບຕໍ່ໄປທ່ານຕ້ອງວິເຄາະເຫດຜົນ.
ເພື່ອຫຼຸດຜ່ອນຄ່າໃຊ້ຈ່າຍຕໍ່ວິທີການທີ່ມີປະສິດທິພາບບາງທີອິດທິພົນຂອງຜູ້ມີອິດທິພົນ. ບໍ່ກົງກັບຜູ້ຊົມເປົ້າຫມາຍຫຼືຢູ່ໃນຊ່ອງທາງ google ແລະ telegraph ແມ່ນປະມານ. ໃນລະດັບດຽວກັນ. ຖ້າຫາກວ່າບໍລິສັດມີຄວາມສົນໃຈໃນການດຶງດູດລູກຄ້າເພີ່ມທະວີການເຫຼົ່ານີ້. ງົບປະມານຂອງຊ່ອງທາງແມ່ນມີຄວາມຫມາຍສໍາລັບທຸລະກິດສະເພາະ. ຄ່າໃຊ້ຈ່າຍທີ່ຍອມຮັບຂອງແຕ່ລະຄົນ. ຂໍ້ຄຶດໝາຍເຖິງຈຳນວນທີ່ຕໍ່າກວ່າຂໍ້ຄຶດສະເລ່ຍທີ່ຄາດໄວ້. ຖ້າບໍລິສັດມີລາຍໄດ້.
|